Prezenty:
Seminaria dotyczące profesjonalnego zarządzania projektami
Organizowane są cykliczne spotkania PMI (Project Management Institute), które mają na celu zaprezentowanie metodycznego podejścia do zarządzania projektami. W ramach tych spotkań uczestnicy mają możliwość zdobycia wiedzy na temat systematyzacji zagadnień związanych z pracą oraz skutecznego osiągania celów projektowych. Spotkania odbywają się w Poznaniu, Instytucie Logistyki i Magazynowania. Czy warto wziąć udział w tych seminarium?
Jakie korzyści można uzyskać z udziału w spotkaniach PMI?
Udział w spotkaniach PMI daje możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia z zakresu profesjonalnego zarządzania projektami. Pozwala na systematyzację zagadnień związanych z pracą i skuteczne osiąganie celów projektowych.
Czy udział w spotkaniach PMI jest bezpłatny?
Tak, udział w spotkaniach PMI jest bezpłatny. Wymagana jest jednak wcześniejsza rejestracja na stronie internetowej wydarzenia.
Gdzie odbywają się spotkania PMI?
Spotkania PMI odbywają się w Poznaniu, w Instytucie Logistyki i Magazynowania, przy ulicy Estkowskiego 6.
Czy spotkania PMI są skierowane tylko do profesjonalistów z branży projektowej?
Nie, spotkania PMI są otwarte dla wszystkich zainteresowanych tematyką zarządzania projektami, niezależnie od branży czy doświadczenia zawodowego.