Kiedy szukamy dobrego prezentu wiele kryteriów wpłynie na nasza ostateczną decyzję, w zależności od tego jakiego efektu oczekujemy. Decydują się na zakup prezentu personalizowanego największym ?za? może być chęć zaskoczenia osoby obdarowanej przez podarowanie przedmiotu, który w jakiś sposób ją przypomina. Ten efekt możemy uzyskać zarówno na przedmiotach wartościowych jak i tych humorystycznych, wybór będzie zależał od osobowości osoby, która ma dostać podarunek. Jest wiele powodów, dla których warto wybrać upominek z personalizacją zamiast klasycznego, na którym nie można dodać osobistego akcentu. Kiedy już masz w głowie pomysł jaki rezultat ma osiągnąć Twój prezent, masz wiele możliwości aby go zrealizować. Zdjęcie? Dedykacja? A może i to i to ?

Co nas uwodzi w produktach personalizowanych?

Już samo przygotowywanie produktu z myślą, że wkrótce komuś go podarujemy. Dlatego ważny jest sam dobór produktu. Powinniśmy wziąć pod uwagę szczególnie efekt, który chcemy osiągnąć: śmiech, czułe emocje, nostalgia czy może oryginalność? Czy będzie to produkt codziennego użytku (np. kubek), który uczynimy mniej banalnym czy może inne przedmioty (np. książki czy biżuteria), które pozwolą wyrazić więcej uczuć i emocji, które chcemy przekazać.

1. Niespodzianka i niepowtarzalność

To jedne z głównych powodów, dla których sięgamy po personalizację produktów. Zaskoczenie kogoś i wyprodukowanie przedmiotu, który jest niepowtarzalny i oryginalny kręci nas najbardziej. Do tego czujemy ekscytację na myśl, że oto zrewidujemy nasz styl dawania prezentów i mamy szansę wyróżnić się spoza grona reszty dających. Ponadto dajemy coś co jest stworzone ?na miarę? ? nie podlega zatem większości restrykcyjnych ocen jak : zbyt tani, zbyt drogi? pasujący do wnętrza, niepasujący?

2. Emocje ukryte w podarunku

Emocje to drugi cytowany argument za personalizacją. Chcemy i lubimy się wyróżniać. Prezent, w który ktoś inwestował swój czas, a często także intuicję, umiejętności i kreatywność jest jednocześnie bardziej pożądany w oczach odbiorców. Mamy szansę zagrać nim na emocjach, a emocje są bardzo ważne dla podtrzymania więzi. Czy nie jest tak, że najbardziej zapamiętujemy prezenty podarowane w imię miłości czy przyjaźni, czyli tych najsilniejszych i najbardziej wartościowych uczuć międzyludzkich? Dlatego tak ważny jest ładunek emocjonalny, który niejako wkładamy w przygotowywany przez nas prezent. Im łatwiej nasz przekaz trafi do osoby obdarowywanej, tym większe profity w relacji przyniesie akt podarunku.

3. Pamiątki i zdjęcia w służbie zabawie

Poza efektem niespodzianki i szczególnego dopasowania, bycia ?na miarę?, prezenty personalizowane mają jeszcze jeden ważny aspekt. Wychodzą oto z szaf i półek, zrzucają swój ciężar gatunkowy bycia pamiątkami i zyskują drugie życie! Technika pozwala na fotografowania wszystkich ważnych dla nas chwil i użycie zdjęć w coraz to nowym ujęciu. Możemy dosłownie otoczyć się wspomnieniami, zamiast skazywać najpiękniejsze fotografie na zaleganie w szafie.

4. Być jak Cindy Crawford – kreatywność

Wybór produktów personalizowanych jest tak wielki, że pozwala prezentom uzyskać prawie każdy efekt. Puszysta koleżanka (pod warunkiem, że ma do siebie dystans) może zyskać swoją fotografię w rozmiarach supermodelki, biurowe chucherko na 30 urodziny może stać się umięśnionym playboyem, a niespełniony piłkarz pierwszy raz w życiu być na okładce sportowego magazynu.
To tu tkwi czar personalizacji ? możemy pozwolić mówić częściej naszej kreatywności, a przez nią pokazać, że znamy uczucia i pragnienia, cenimy poczucie humoru osoby, której podarujemy personalizowany prezent, że ją cenimy, że chcemy śmiać się razem z nią.

5. Jedno zdjęcie, setki efektów

Katalog produktów gotowych do personalizacji jest bardzo bogaty ? od kubków, poprzez okładki znanych gazet, standy, fotokalendarze czy obrazy na płótnie. Z resztą nie tylko fotografia może stać się podstawą personalizowanych prezentów. Może nim być także nasza ścieżka zawodowa, mapa odbytych podróży czy lista przeczytanych książek. I na tym pomysły się nie kończą. Narzędzia do obróbki personalizacji dostępne na stronach sklepów internetowych dają ogromne możliwości jeśli chodzi o styl. W zależności od upodobań nasze produkty mogą mieć styl pop ar, retro oraz wiele, wiele innych. Wszystko to aby mieć w domu coś niepowtarzalnego oryginalnego ?takiego jak my sami.

djęcie na płótnie w 3 stylach

Przeczytaj także:

Personalizowane prezenty na Dzień Chłopaka

Spersonalizowany prezent na Dzień Matki

Spersonalizowane prezenty dla dzieci

Zobacz 10 najfajniejszych naszych zdaniem prezentów personalizowanych.

Artykuły podobne